Projekt SNL Snowbike

Projekt SNL Snowbike
marer sa:
Lillpojken sa:
marer sa:
haha, du verkar vilket fall vilja bevara titeln.
är det nån som är en ernst här så är det väll du som lägger upp en bild på en demolerad cykel och förväntar dig komentarer som "åh vad snygg! vad händig du är! vilken storlek är din mutterdragare?" osv, och blir skitförbannad när några går utanför dina fantasiramar och kritiserar bygget.
gör en tråd om blommor du, de tenderar ju att bli fina åtminstonde...
Haha, det verkar som det är din fantasivärld du försöker dra in mig i lille pojk. Varför skulle jag starta en tråd för att folk ska beundra mig? Gör du det? Och i så fall, varför gör du det på ett forum som domineras av små grabbar? Har du fastnat i garderoben? Kanske vågar du inte komma ut? Är det därför du har en stor bild på Orup i ditt rum? :O

Många frågor lämnar du obesvarade nu :S
det verkar som du redan kraschat med din "SNL" och slagit huvudet i nånting. gick svetsfogarna sönder?
det jag säger är ju att du inte kan ta kritik! vilket har framgått ganska så klart i den här tråden.
jag har ingen orup affisch på mitt rum tyvärr. gjorde det dig besviken på något sätt? det är bra och relevanta kontringar du kommer med!
Konstruktiv kritik tar jag emot utan problem, men jag ser inte det konstruktiva i "det fulaste jag har sett".
Det roliga är att det är ni som är sura, jag sitter och kollar kortfilmer mellan svaren för att inte ha tråkigt medan ni svarar, ni är grymt roliga, lite dagis-style liksom :D

Projekt SNL Snowbike
Lillpojken sa:
marer sa:
Lillpojken sa:
Haha, det verkar som det är din fantasivärld du försöker dra in mig i lille pojk. Varför skulle jag starta en tråd för att folk ska beundra mig? Gör du det? Och i så fall, varför gör du det på ett forum som domineras av små grabbar? Har du fastnat i garderoben? Kanske vågar du inte komma ut? Är det därför du har en stor bild på Orup i ditt rum? :O

Många frågor lämnar du obesvarade nu :S
det verkar som du redan kraschat med din "SNL" och slagit huvudet i nånting. gick svetsfogarna sönder?
det jag säger är ju att du inte kan ta kritik! vilket har framgått ganska så klart i den här tråden.
jag har ingen orup affisch på mitt rum tyvärr. gjorde det dig besviken på något sätt? det är bra och relevanta kontringar du kommer med!
Konstruktiv kritik tar jag emot utan problem, men jag ser inte det konstruktiva i "det fulaste jag har sett".
Det roliga är att det är ni som är sura, jag sitter och kollar kortfilmer mellan svaren för att inte ha tråkigt medan ni svarar, ni är grymt roliga, lite dagis-style liksom :D
ja men så länge du har roligt så, den blir nog bra tillslut ;)
pallar inte diskutera mer för det leder ändå ingen vart, ha så roligt på din cykel i framtiden! hejdå!

Projekt SNL Snowbike
marer sa:
Lillpojken sa:
marer sa:
pallar inte diskutera mer för det leder ändå ingen vart, ha så roligt på din cykel i framtiden! hejdå!
ojdå, nån som är lite avundsjuk på niklas cykel tror jag!

Projekt SNL Snowbike
Sers sa:
marer sa:
Lillpojken sa:
ojdå, nån som är lite avundsjuk på niklas cykel tror jag!
haha

Projekt SNL Snowbike
martindahmartin sa:
Lillpojken sa:
Sers sa:
ska göra det, inte fått tag på något än :/
Pallar inte ta det som sitter på crossen :P
det finns en underbar butik som heter....
BILTEMA!;D
Jo, fast bygget var tänkt att bli så billigt som möjligt, och det blev det för jag fick tag på ett BMX styre :)
Sammanlagt har allt bara kostat 19.90 för lite skruv som jag behövde, om man inte räknar med lite svetsfogar och den lilla färg som gick åt till att spraya den svart :)

Snödjup

Tillbaka
Topp