Puderparadiset Åmål?

Puderparadiset Åmål?
Är det inte fler än jag som blir irriterad av att blåbärsbackar i Sverige ligger i topp på SLAO:s lista för "snödjup i pist"?
Romme och andra pjuttbakar har ju satt det i system att spruta konstsnö vid mätpunkterna så man får ca 100 cm - bara för att komma högt på SLAO:s lista förstås.

Och i år så kommer ÅMÅL och påstår att de har 140 cm i pisten. Föga trovärdigt att man har sprutat hela systemet med så (onödigt) mycket konstsnö.
Kan ingen ta SLAO i örat och säga åt de ansvariga att stryka listan för snödjupet i pister, den listan är ju bara löjlig. Och vrida om näsan på lurendrejarna i Åmål. Fucking Åmål.

Puderparadiset Åmål?
Va vill du ÅMÅL egentligen? Har du ens vart där? Tycker det är rätt dumt att göra sånna här påhopp om du inte ens vart där själv. Och nu SLAO vill mäta sitt snödjup efter pisterna så låt dom göra det.

/S

Puderparadiset Åmål?
Schulle, du gjorde min dag. Haha, kränkt p12a eller vad?

Jag tycker att det inte är "rätt dumt att göra såna här påhopp", det finns ju en film om hur Åmål är (Fucking Åmål!), räcker inte det? Man behöver knappast vart i åmål om man har sett filmen för att kunna göra påhopp på byhålan ;)

Puderparadiset Åmål?
Ursäkta Darw1n ? P12 vart fick du det ifrån du som är 16 och närmare p12 än vad jag är? Och eftersom du skriver om filmen Fucking Åmål och tydligen tror att det är så i Åmål som det är i filmen så är du sjukt jävla mkt ute och cyklar eftersom att filmen är inspelad i Trollhättan.

Senast ändrad:
Puderparadiset Åmål?
haha dagens i-landsproblem, haha får jag fråga varför? varför ska man bli irriterad va de, isåfall är du lättretad :O

Puderparadiset Åmål?
Schulle sa:
Ursäkta Darw1n ? P12 vart fick du det ifrån du som är 16 och närmare p12 än vad jag är? Och eftersom du skriver om filmen Fucking Åmål och tydligen tror att det är så i Åmål som det är i filmen så är du sjukt jävla mkt ute och cyklar eftersom att filmen är inspelad i Trollhättan.
Håller med dig, riktigt dåligt av Darw1n. Man vet ju att han verkligen menade det han skrev då internet är en "ironifri zon".

Puderparadiset Åmål?
larm sa:
Schulle sa:
Håller med dig, riktigt dåligt av Darw1n. Man vet ju att han verkligen menade det han skrev då internet är en "ironifri zon".
haha :)
annars stör det faktiskt även mig lite, om än inte mycket nog för att starta en tråd. åmål har inget där att göra! :)

Puderparadiset Åmål?
ingen som kan tro att åmål fått så in i helvete mycket snö denna vinter? allt är nog inte sprutsnö`?

Puderparadiset Åmål?
Ha haa!
Riktar man snökanonen mot mätpinnen så kan man nog få ihop en hög på 140 cm.
(Det gamla "ställ-mätstickan-i-drivan-bakom-huset-tricket" i ny tappning)
Gratis reklam och uppmärksamhet för en byhålebacke har man i alla fall skapat.
Alla orter i Sverige som rapporterar +100cm (utom Gränsen och Ramis) borde automatiskt få första 1:an struken, borde inte vara så svårt att ordna...

Puderparadiset Åmål?
Man kan ju undra om de tänker att 1 m kanonsnö motsvarar 4 m natursnö. Vilket jag tror skall stämma.
Eder
OldGen

Tillbaka
Topp