Puderporr

Puderporr
men först ska man köra lite mtb i skogarna runt Jönköping och i Dalsland..lite paddling och vandring ska man väl också kunna klämma ner innan vintern

Puderporr
Sköööööön film! ojojoj, säger jag, det är så man vill se nästa MSP: kvicka mogulssvängar i midjedjupt puder, flashiga hopp och höga farter. Det är sånt där som de äldre och mer "erfarna" kallar för nostalgi!
Men hur var det med musiken och den lite skakiga filmningen?

annars:

neat-o

Puderporr
Om ni tycker filmen är lite skakig sà är det för att den är tagen med smà sketna digitalkameror av flàsande skidàkare. Sedan är den hàrt komprimerad sà att bild och ljud blir lite lidande men vi var tvugna till det för att kunna ladda upp den.

/B

Puderporr
Hur fan kan det vara så där mycket? och att dom hunnit filma det på bara en sesong är ju ganska bra gjort! haha enda gången jag åkt sådär mycket var i Serre Chevalier då jag hittade ett ställe alldeles bredvid liften! jag drog ner där men sen efter 3 minuters åkning så kom det ett stub på 10 m och nedanför det var det en sjö till konstsnö så det var bara att börja ta sig upp igen, men ett skönt åk var det!

Tillbaka
Topp