Quicksilver Q-2 goggles

Quicksilver Q-2 goggles
jag har ett par Wazoo3 eller vf de heter, och jag måste personligen säga att jag inte gillar just kvaliteten på dem. de känns spröda i plasten, och linsen släpper sin spegel ganska fort.

jag köpte ett par nya spy zed istället.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp