Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
QuiqMixChamonix - (Söker mera head-helmet-cam.)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SethP" data-source="post: 189251" data-attributes="member: 53419"><p>Finns det någon liknande? Med mycket head- eller helmet-cam-sekvenser??</p><p>Jag fick en märklig känsla av att liksom delta i QuiqMix...</p><p></p><p>Edit: Jag undrar alltså om det finns något liknande i filmväg över huvud taget? Kommersiellt som här på FreeRide.se? Jag är lycklig (nåja, halvlycklig i vart fall) ägare till två av Free Radicals produktioner, men dessa innehåller inte särskilt mycket head-cams, tyvärr. Som jag ser det är detta det ultimata sättet att få sig en liten skidfilmsupplevelse.. (Jag är inte mycket för jibbingfilmer, måste jag samtidigt påpeka. Förmodligen är jag något föråldrad för sådana "våghalsigheter".)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SethP, post: 189251, member: 53419"] Finns det någon liknande? Med mycket head- eller helmet-cam-sekvenser?? Jag fick en märklig känsla av att liksom delta i QuiqMix... Edit: Jag undrar alltså om det finns något liknande i filmväg över huvud taget? Kommersiellt som här på FreeRide.se? Jag är lycklig (nåja, halvlycklig i vart fall) ägare till två av Free Radicals produktioner, men dessa innehåller inte särskilt mycket head-cams, tyvärr. Som jag ser det är detta det ultimata sättet att få sig en liten skidfilmsupplevelse.. (Jag är inte mycket för jibbingfilmer, måste jag samtidigt påpeka. Förmodligen är jag något föråldrad för sådana "våghalsigheter".) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
QuiqMixChamonix - (Söker mera head-helmet-cam.)
Tillbaka
Topp