QuiqMixChamonix - (Söker mera head-helmet-cam.)

SethP

Medlem
Någon mer som har tittat på QuiqMixChamonix i Freeride Video Awards 2006 (nr 27 i listan)?

Jag blev nästan helt sjuk av att se den! Me' en gång så ville jag spänna på mig pjäxor och skidor och bara ånga nerför en härlig slänt... Det som fick mig på detta humör var framför allt de underbara helmet-cam-bilderna, där man fick följa med på lite skön cruising..

Senast ändrad:
Finns det någon liknande? Med mycket head- eller helmet-cam-sekvenser??
Jag fick en märklig känsla av att liksom delta i QuiqMix...

Edit: Jag undrar alltså om det finns något liknande i filmväg över huvud taget? Kommersiellt som här på FreeRide.se? Jag är lycklig (nåja, halvlycklig i vart fall) ägare till två av Free Radicals produktioner, men dessa innehåller inte särskilt mycket head-cams, tyvärr. Som jag ser det är detta det ultimata sättet att få sig en liten skidfilmsupplevelse.. (Jag är inte mycket för jibbingfilmer, måste jag samtidigt påpeka. Förmodligen är jag något föråldrad för sådana "våghalsigheter".)

Senast ändrad:
Jag redigerade rubriken till denna tråden (och väcker upp den lite också) med förhoppning om lite tips.. :)

SethP sa:
Finns det någon liknande? Med mycket head- eller helmet-cam-sekvenser??
Jag fick en märklig känsla av att liksom delta i QuiqMix...

Edit: Jag undrar alltså om det finns något liknande i filmväg över huvud taget? Kommersiellt som här på FreeRide.se? Jag är lycklig (nåja, halvlycklig i vart fall) ägare till två av Free Radicals produktioner, men dessa innehåller inte särskilt mycket head-cams, tyvärr. Som jag ser det är detta det ultimata sättet att få sig en liten skidfilmsupplevelse.. (Jag är inte mycket för jibbingfilmer, måste jag samtidigt påpeka. Förmodligen är jag något föråldrad för sådana "våghalsigheter".)
Kolla in de gamla tgrfilmer, typ "further". Ett helt avsnitt med bara helmetcam när Jeremy Nobis åker

Tillbaka
Topp