Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Råd ang 96-106mm pist/offpist skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bonka" data-source="post: 1297269" data-attributes="member: 138059"><p>Som några av er skriver a’la ”den funkar ju på pist när msn hamnar där”, det är lite därför jag börjat snöa in på 106-110. Jsg har ju alltid mina 90mm att falla tillbaka på. </p><p>Ja Bent verkar svinkul. Jag tycker 100’an är så himla lättsladdad att den måste vara underbar i skog o så klart 110’an med. </p><p></p><p>Såg fö att Hustle 100 är 104 under fot i 188 längd så kanske den ändå är med i leken. Blizzards 11’or då känns det som jag enbart satsar på en alpskida. Och med Hustles kolfiberenergi så verkar den vara ett roligare alternativ och mer likt Bent och Dynastar M-Free 108, eller tar jag fel?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bonka, post: 1297269, member: 138059"] Som några av er skriver a’la ”den funkar ju på pist när msn hamnar där”, det är lite därför jag börjat snöa in på 106-110. Jsg har ju alltid mina 90mm att falla tillbaka på. Ja Bent verkar svinkul. Jag tycker 100’an är så himla lättsladdad att den måste vara underbar i skog o så klart 110’an med. Såg fö att Hustle 100 är 104 under fot i 188 längd så kanske den ändå är med i leken. Blizzards 11’or då känns det som jag enbart satsar på en alpskida. Och med Hustles kolfiberenergi så verkar den vara ett roligare alternativ och mer likt Bent och Dynastar M-Free 108, eller tar jag fel? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Råd ang 96-106mm pist/offpist skida
Tillbaka
Topp