Råd angående billigt men bra kvalite.

reddis

Ny medlem
Hejsan första gången på detta forum. Har en fråga jag och min lillebror och två kompisar har bestämt oss att åka någonstans och åka snowboard vecka 4 (som firande av min lilla operation). Själv är jag 25 och brosan är 17 så antar alla kommer räknas som vuxna. Tyvär har jag varit skjukskriven så min ekonomi är inte den bästa för tillfället. Jag söker ett så bra som möjligt alternativ men endå billigt. Gärna med snowboard park. Spelar ingen roll om det ligger vid jukasjärvi eller smygehuk tåg och buss är inga problem. Om ni har några pris så dela gärna med er. Annars får man tacka för ett väldigt fint forum med mycket information. Ni kan gärna maila mig på rikard_andersson@hotmail.com också.

/med vänliga hälsningar Rikard

Tja! Jag själv hittade erbjudaden från idrefjäll (idrefjall.com), med bussresa (från sthm o gbg), liftkort o boende för typ 1600/person, sö-to (4-dagars liftkort) iaf under v. 3 men jag vet inte om det är under v.4 också men du kan ju kolla... Ganska överkomligt pris om man redan har grejer att åka på och kan ta med mat hemifrån...

Kittel 5dagar inklusive liftkort/boende 800:- om jag inte missminner mig helt fel. www.kittelfjall.com eller något sådant :)

Tillbaka
Topp