Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Råd inför beg. Scott Santiago
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cruxet" data-source="post: 161804" data-attributes="member: 17435"><p>Jag har en sådan skida som jag använder som allroundskida. Den funkar bra när det är lite stökigt, puckligt och i lössnö. I pisten funkar den hyfsat även om det är svårt att få ett rent skär om man vill carva, isgreppet är dåligt. Jag har kört med en Salomon 912 och har ingen erfarenhet av bindningen även om jag tror att det är bättre med en annan lättare bindning.</p><p></p><p>Hoppas det hjälper.</p><p></p><p>D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cruxet, post: 161804, member: 17435"] Jag har en sådan skida som jag använder som allroundskida. Den funkar bra när det är lite stökigt, puckligt och i lössnö. I pisten funkar den hyfsat även om det är svårt att få ett rent skär om man vill carva, isgreppet är dåligt. Jag har kört med en Salomon 912 och har ingen erfarenhet av bindningen även om jag tror att det är bättre med en annan lättare bindning. Hoppas det hjälper. D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Råd inför beg. Scott Santiago
Tillbaka
Topp