Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Råd vid utbyte av mina Head demo irc sw
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="allan_sladd" data-source="post: 1000736" data-attributes="member: 138834"><p>Dagens skidtester (Head WC Rebels i.Speed, Völkl V-Werks RTM, Völkl RTM-84, Nordica Dobermann Spitfire Pro) gör mig nyfiken på The Code!</p><p></p><p>Head WC Rebels i.Speed: Tysta och sofistikerade, men det krävs att jag åker in mig på dem. Så länge greppet fanns så gick det undan men när jag tappade greppet så skedde det med besked. => Jag måste ge dem en ny chans för de ger mig en förhoppning om att kunna erbjuda en tyst och elegant åkning.</p><p></p><p>Völkl V-Werks RTM: Vilka sidor!!!!! Bara man bryter sig in i den första kantningen, sedan går det undan. Aldrig ett tappat skär! Men jag tyckte att jag måste åka med mycket bred skidföring för att hålla sidorna i skär och det kändes inte som "min stil".</p><p></p><p>Völkl RTM-84: Som V-WERKs-varianten men jag tappade skäret vid ett tillfälle. Alltså: skall det vara den här skidtypen så skall det vara V-Werks-varianten.</p><p></p><p>Nordica Dobermann Spitfire Pro: Full konroll trots en viss avdrift i skäret. Alltså till skillnad från Head så tappade jag greppet gradvis.</p><p></p><p>ALLTSÅ: The Code har ju smalare midja än RTM. => Nu är jag nyfiken på THE CODE!!!! De kan vara det jag söker.</p><p>/Allan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="allan_sladd, post: 1000736, member: 138834"] Dagens skidtester (Head WC Rebels i.Speed, Völkl V-Werks RTM, Völkl RTM-84, Nordica Dobermann Spitfire Pro) gör mig nyfiken på The Code! Head WC Rebels i.Speed: Tysta och sofistikerade, men det krävs att jag åker in mig på dem. Så länge greppet fanns så gick det undan men när jag tappade greppet så skedde det med besked. => Jag måste ge dem en ny chans för de ger mig en förhoppning om att kunna erbjuda en tyst och elegant åkning. Völkl V-Werks RTM: Vilka sidor!!!!! Bara man bryter sig in i den första kantningen, sedan går det undan. Aldrig ett tappat skär! Men jag tyckte att jag måste åka med mycket bred skidföring för att hålla sidorna i skär och det kändes inte som "min stil". Völkl RTM-84: Som V-WERKs-varianten men jag tappade skäret vid ett tillfälle. Alltså: skall det vara den här skidtypen så skall det vara V-Werks-varianten. Nordica Dobermann Spitfire Pro: Full konroll trots en viss avdrift i skäret. Alltså till skillnad från Head så tappade jag greppet gradvis. ALLTSÅ: The Code har ju smalare midja än RTM. => Nu är jag nyfiken på THE CODE!!!! De kan vara det jag söker. /Allan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Råd vid utbyte av mina Head demo irc sw
Tillbaka
Topp