Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Råd vid utbyte av mina Head demo irc sw
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="allan_sladd" data-source="post: 1000981" data-attributes="member: 138834"><p>Mountain_Man,</p><p>Jag fick ingen möjlighet att testa The Code och inte heller Racetiger GS, så jag gick åstad och köpte ett par Fischer RC4 Superior L=180 cm. Nu smälter jag mina intryck från 6046 höjdmeters åkning.</p><p></p><p>Jag kan redan nu säga att jag upplevde det du beskriver (mindre sladdbenägen men trögare). Köpet baseras på en hel hoper kompromisser och glädjen av att utforska en skida.</p><p>/Allan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="allan_sladd, post: 1000981, member: 138834"] Mountain_Man, Jag fick ingen möjlighet att testa The Code och inte heller Racetiger GS, så jag gick åstad och köpte ett par Fischer RC4 Superior L=180 cm. Nu smälter jag mina intryck från 6046 höjdmeters åkning. Jag kan redan nu säga att jag upplevde det du beskriver (mindre sladdbenägen men trögare). Köpet baseras på en hel hoper kompromisser och glädjen av att utforska en skida. /Allan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Råd vid utbyte av mina Head demo irc sw
Tillbaka
Topp