Rådgivning om Snowboard

JohannaFalk

Ny medlem
Rådgivning om Snowboard
Jag är på jakt efter en bräda att ha i vinter och några år framåt.
Jag har inte åkt jättemycket, men är en helt okej åkare. Jag åker mest pistat, men planerar att åka lite off-pist.
Nu är det så att jag har hittat en bräda, en "extrem pleasure", förra årets modell.
Är detta en bra snowboard för mig? Eller har ni några andra förslag...?

Tack på förhand
Johanna
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp