Jag sæger Marker Duke som alla andra. Rætt kass till att tura med om man jæmfør med andra bindningar. Men utføregenskaperna ær inte illasixten17 sa:tja är ute efter en radonee bindning som klarar allt från parkåking till att huda upp på våra fina fjälltoppar. vill ha en 14-16 din bindning så man verkligen får ut något när man åker. någon som har förslag?