Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
så det är status med egna grejer? vilken tur man har hahabifteksupernova sa:Jag brukar inte prata med folk jag inte känner i backen för jag har hyrd utrustning ))))):
( Dom två gångerna jag har åkt anyways )
Jag antar det, hur coolt är det att komma med en asful snowboard med nån jävla hula-hula tjej på som det står massa nummer på?Stoken sa:så det är status med egna grejer? vilken tur man har hahabifteksupernova sa:Jag brukar inte prata med folk jag inte känner i backen för jag har hyrd utrustning ))))):
jag skulle lätt bryta benet för jessica albaVenzzon sa:Jag tror på o crasha in i dom och sen löser sig resten:P
finns det nåt ballare än en hula-tjej på brädan??bifteksupernova sa:Jag antar det, hur coolt är det att komma med en asful snowboard med nån jävla hula-hula tjej på som det står massa nummer på?Stoken sa:så det är status med egna grejer? vilken tur man har hahabifteksupernova sa:Jag brukar inte prata med folk jag inte känner i backen för jag har hyrd utrustning ))))):
Jag skulle då inte banga på det!OstMats sa:finns det nåt ballare än en hula-tjej på brädan??bifteksupernova sa:Jag antar det, hur coolt är det att komma med en asful snowboard med nån jävla hula-hula tjej på som det står massa nummer på?Stoken sa:så det är status med egna grejer? vilken tur man har haha