Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är du så dryg som du verkar med dina inlägg eller försöker du bara vara rolig?I3ea sa:Du skrev att du gjort ett test med chroma keyer och att det blev sådär bra, alltså alltifrån perfekt och något mindre bra än lagom när det gäller att vara nöjd över resultatet.
Jag såg att du i början av videoklippet testade chroma keyer med att lägga in beskrivning på åkarens namn.
Vilken effekt ville du ha innan när du testade det? Samt beskriv även anledningen till att du tyckte att videoeditsen bara blev sådär bra med hur det blev? Vad var det som du saknade i resultatet?
Vilka tips vill du ha på hur du kan få till en railedits som är mer än sådär bra utifrån funktionerna som chroma keyer kan ge?
Inget av ovanstående förslag försöker jag vara.maertin sa:Är du så dryg som du verkar med dina inlägg eller försöker du bara vara rolig?I3ea sa:Du skrev att du gjort ett test med chroma keyer och att det blev sådär bra, alltså alltifrån perfekt och något mindre bra än lagom när det gäller att vara nöjd över resultatet.
Jag såg att du i början av videoklippet testade chroma keyer med att ha två filmklipp igång samtidigt som läggs över varandra, där du var i förgrunden och backen i bakgrunden och sen textbeskrivning som åkte emellan.
Vilken effekt ville du ha innan när du testade det? Samt beskriv även anledningen till att du tyckte att videoeditsen bara blev sådär bra med hur det blev? Vad var det som du saknade i resultatet?
Vilka tips vill du ha på hur du kan få till en railedits som är mer än sådär bra utifrån funktionerna som chroma keyer kan ge?
:lol:MHedman sa:nej jag ville inte ha test jag ville ju bara visa videon lol
SåpassMHedman sa::lol:?
jag tittar bara på tutorials på youtube om det är något jag vill lära mig![]()