Rail Jaam I Jönköping den 30 nov

Carl-Oskar

Medlem
PosterSida.jpg

Information
Vi har garanterat snö på julskylltningen!
Jag heter Anton Lund, jag håller på att anordna ett railjam på Hovrättstorget i centrala Jönköping. Det går ut på att man fraktar snö till platsen, bygger upp en ramp och sätter upp ett par räcken där man åker skidor/snowboard. Åkarna har möjlighet att visa upp sig och chans att bjuda publiken på spektakulära trix. Jag hade ett railjam i våras som var mycket lyckat där deltog det ca 35 åkare och mycket publik var på plats. Nu är det en favorit i repris på Julskyltningen den 30:e november, nu är läget för railjamet bättre med tanke på plats och dag. Denna gången kommer det att bli mer show än i våras då vi fått med en hel del sponsorer som också kommer att finnas på Hovrättstorget. Det kommer bjudas och redbull och hamburgare!

Schema
Åkarmöte klockan 11.00
Åkning mellan 12 och 19.
Amälningsavgift 50kr

För mer info och anmälan : http://extremesas.se/
Setupen kommer att bestå av ett rail på 6 meter, och kanske en kinkad box på 6,5

Här är filmer från förra årets rail jam.

Senast ändrad:
finns det några bilder / nån ritning på setupen? Om man ska åka dit från Sundsvall vill man gärna veta satt det är najs haha.

jag kommer vid 9 finns det folk där då. kkommer till busstationen är det långt där ifrån till dit man ska

vi kommer att börja bygga upp vid kl 10 så alla som vill å kan tar med spade : D syns där, det kommer bli fett kul.

TilesDataServlet

När du är på resecentrum gå ut på gatan som heter Västra storgatan, följ den tills den heter Östra storgatan sedan följer du den hela vägen fram till Tingsrätten och där utanför står allt, så du lär se : D. Om du inte hittar så fråga bara någon där !

ha det nice.

Är det någon som har foton och film så får ni gärna skicka över dessa till mig, kontakta mig i GB // Anton

Tillbaka
Topp