Rail Jam KARLSTAD ALLA SOM VILL/KAN SKRIV I TRÅDEN

• Trådstartare Trådstartare Deespin
  • Start datum Start datum
D

Deespin

Guest
Tjena. Jag undrar om det finns något intresse för Rail jam i karlstad? Träffade Zaki Khan från redbull som har redbull bilen. Han sa att om vi ska fixa ngt så är han på med musik och dricka och priser, lite bajtningen från orsa :), Men som sagt vid Löfbergs lila arena? Han kunde fixa rails och ngn box. Om intresset är stort kan vi juh fixa ngt nån helg framöver? Skulle va fett kul hängder juh inget här i värmland. Peace!

Senast ändrad:
Jag är på:D

bor i karlstad nu så jag kan nog alla dagar:D fyfan va najs

kan nog vara med och hjälpa till om något behövs

artisty sa:
Jag är på:D

bor i karlstad nu så jag kan nog alla dagar:D fyfan va najs

kan nog vara med och hjälpa till om något behövs
Ja bra som fan! Det blir nog på lördag! Han kommer med redbull o skit. Men vi måste fixa vid löfbergs med snön o sen med rails hur många vi ska ha , o anat , typ så vi kan grilla o så,

Alla som är på skriv nu , Mer i formation när vart och hur kommer i morgon men måste veta hur stort intresset är !

Tycker att ekdahl ska följa mitt exempel och komma dit och alla andra i Boråstraken också

jag bor fan i östersund, de e ganska långt då va:P?.. men iaf, ja kmr om ja fixxar nå sätt å ta mej dit!.. lätt :), kul om de blir nått!:)

Synd att man inte bor nära!:( men jag kommer till karlsstad ngn annan gång och hänger med er hazz1!:P

Tillbaka
Topp