s-sheeplife
Ny medlem
rail session i norrköping/yxbacken snö finns!
kom hursom de blir fett"!Pr0z sa:min kompis ska med anmäla sig tror jag! inte helt säkert att vi kommer men tror det, beror på väder och liknande!![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kom hursom de blir fett"!Pr0z sa:min kompis ska med anmäla sig tror jag! inte helt säkert att vi kommer men tror det, beror på väder och liknande!![]()
låter fett schysst! kan nog garantera att jag kommer befinna mig där för lite skön railshreddEmiLJonSSon sa:tacktack men på sensommarn kommer jag ha ett railjam mitt i stan i linköping med efterfest och så så boka in det redan nu!jadetvarerik sa:man blir ju lite stoked när man hör detta.. fast orkar nog inte ta mig dit för bara en dag liksom. props annars för att du fixar det
det borde bli det men hur mkt snö är det? på deras webb ser det inte ut som något typ :?EmiLJonSSon sa:kom hursom de blir fett"!Pr0z sa:min kompis ska med anmäla sig tror jag! inte helt säkert att vi kommer men tror det, beror på väder och liknande!![]()
det finns i branten! vi ska bygga plattå o lite såntPr0z sa:det borde bli det men hur mkt snö är det? på deras webb ser det inte ut som något typ :?EmiLJonSSon sa:kom hursom de blir fett"!Pr0z sa:min kompis ska med anmäla sig tror jag! inte helt säkert att vi kommer men tror det, beror på väder och liknande!![]()
slutet på aug början på september nån gång!Tanner-Small sa:såg att det kanske kommer va ett railjam i slutet av sommaren i linköping, stämmer det?
När isåfall?