Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Raila å grinda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 111717"><p>Som Wallstream sa, jag förknippar grind med skate och rail med skidor.</p><p></p><p>Sen gåre ju inte och raila på vadsomhelst bara för att det är gjort av t,ex järn.</p><p>Måste ju vara slätt, helst ha rätt lutning när man är nybörjare.</p><p>Testa raila ett rail som är gjort för railande så kanske dina problem löser sig. Annars är sandpappra railet ett hyfsat alternativ om det stannar. Sen kanske stearin. Men det tror inte jag är så bra om man åker skidor eftersom det försvinner på en gång. Men med skate äre en annan sak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 111717"] Som Wallstream sa, jag förknippar grind med skate och rail med skidor. Sen gåre ju inte och raila på vadsomhelst bara för att det är gjort av t,ex järn. Måste ju vara slätt, helst ha rätt lutning när man är nybörjare. Testa raila ett rail som är gjort för railande så kanske dina problem löser sig. Annars är sandpappra railet ett hyfsat alternativ om det stannar. Sen kanske stearin. Men det tror inte jag är så bra om man åker skidor eftersom det försvinner på en gång. Men med skate äre en annan sak. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Raila å grinda
Tillbaka
Topp