Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Raila utanför Naturhistoriska riksmuseet i sthlm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BajenMatte" data-source="post: 107256" data-attributes="member: 15321"><p>Till Andreas Full med flera där ute</p><p></p><p>Klart vi skall skita i allt som har med kultur och historia och hänsyn till andra och andras egendom att göra. Och poliser är onda män som bara vill förstöra för såna som vill förstöra för andra. Fuck them! Varför inte klottra ner den där gamla fula byggnaden.</p><p>Allvarligt talat, ha kul, åk lagg, men med hänsyn till medmänniskor och vår gemensamma stad. </p><p>En hemlighet slutligen:</p><p>När jag var lite yngre så sabbade vi inte vårt samhälle genom att klottra ner och vandalisera för nöjes skull. Vi vart inte olyckliga för det men Stockholm var en fan så mycket vackrare stad. </p><p></p><p>Partyt i vitan, där jag hoppade med skidor för första gången för 27 år sen kan bli en höjdare. Se till att hålla det snyggt så söders pensionärer slipper gråta dagen efter!</p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BajenMatte, post: 107256, member: 15321"] Till Andreas Full med flera där ute Klart vi skall skita i allt som har med kultur och historia och hänsyn till andra och andras egendom att göra. Och poliser är onda män som bara vill förstöra för såna som vill förstöra för andra. Fuck them! Varför inte klottra ner den där gamla fula byggnaden. Allvarligt talat, ha kul, åk lagg, men med hänsyn till medmänniskor och vår gemensamma stad. En hemlighet slutligen: När jag var lite yngre så sabbade vi inte vårt samhälle genom att klottra ner och vandalisera för nöjes skull. Vi vart inte olyckliga för det men Stockholm var en fan så mycket vackrare stad. Partyt i vitan, där jag hoppade med skidor för första gången för 27 år sen kan bli en höjdare. Se till att hålla det snyggt så söders pensionärer slipper gråta dagen efter! Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Raila utanför Naturhistoriska riksmuseet i sthlm?
Tillbaka
Topp