Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Railning. Är det fel på mig eller skidorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 145179" data-attributes="member: 46389"><p>då ska du nog bara träna me ganska lite fart till en början, känn hur du ska stå jag tror du ska börja me att luta dej lite lite framåt, ta lite fart som sagt så att du hinner flytta på dej så du inte hugger</p><p>om d inte funkar får du elt enkelt prova o stå helt rakt upp och komma ihåg att hålla låg profil, funkar inte detta heller får du sakta men säkert börja dra dej bakåt men inte får mycket och för hastigt för då kan du få "banan halk" och d gör ont i rumpan.</p><p></p><p>tänk på att ha låg profil o prova dej fram med lite fart så ska de nog gå bra.</p><p></p><p>lycka till!</p><p></p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 145179, member: 46389"] då ska du nog bara träna me ganska lite fart till en början, känn hur du ska stå jag tror du ska börja me att luta dej lite lite framåt, ta lite fart som sagt så att du hinner flytta på dej så du inte hugger om d inte funkar får du elt enkelt prova o stå helt rakt upp och komma ihåg att hålla låg profil, funkar inte detta heller får du sakta men säkert börja dra dej bakåt men inte får mycket och för hastigt för då kan du få "banan halk" och d gör ont i rumpan. tänk på att ha låg profil o prova dej fram med lite fart så ska de nog gå bra. lycka till! peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Railning. Är det fel på mig eller skidorna?
Tillbaka
Topp