Rails håller på att gå till överdrift

JWester

Aktiv medlem
tänkte bara kolla om nån har hängt med på den senaste fronten av sjuka railtricks som har poppat upp.
nu i helgen på powder axis superpark 6 drog candide cork 810 to rail på ett 18 meters railgap, Iannick B drog 270 on 360 switchup 270 out på ett kinkat räcke, Corey Vanular cork 630 disaster på samma kink.
...bara att börja träna, kids...

haha
aa det är bara att träna . finns inget annat att göra .

vafan...nu har det gått för långt.... börjar mer och mer likna överdrivna TV-spel fast på riktigt

alltså det är helt sjukt...
man kan ju börja undra om dom ofta sätter såna där grejer eller om det är första gången dom tester skiten... men jakob kör du mkt rails eller satsar du bara fett?? :D

jo de e klart jag kör rätt mycket rails, men mest handrails i stan utan så mycket snurrar upp/av osv. på parkräcken har jag väl fått till switch 270 disaster, cork 450 disaster ngra gånger. men de e läskigt..

haha ja tycker det är rätt sjukt när de flyger 40 meter också, eller i sånna naturhopp de bygger, lika sjukt det

kollade på länken som var i början av tråden och det var ju en del fina bilder där, nåra av dom på ett stort step-down hopp!
finns det något liknande step-down i sverige?

Kolla på inlinesåkarna.. där har ni rails o öva på ;)
De jävlarna kan då göra skumma kombinationer på/under tiden/av =) ok det är lättare på inlines... men fan så juka grejer!

har sagt det förr och säger det igen, usch va löjligt det är med skidor på rails. ingen som helst stil... kan bara glida på ett sätt åt två olika håll, varierande?!

nej ska man köra rails är det bräda som gäller. och riktiga räcken, inte i någon superpark med 40 meters gap...

^nope håller inte alls med det är ju en smaksak sen finns det några slides till tex fastslide 50-50 mm. personligen försöker jag köra mest rails helt enkelt för att det är roligare. för att svara på din fråga jakob så tycker jag att det är tråkigt... men bara för att det blir svårt att sätta nått nytt.
piece

Man kan glida mitt på skidorna oxå.. uder foten lixom.. som en soul på inlines... Er ganska skoj o glida runt lite på räcken ibland... Men alla vet att det är lååångt utanför pisterna man ska vara =)

Tillbaka
Topp