Railsession i Härnösand den 14 Oktober

Robintrolin

Medlem
NU ÄR DET KLART!
Den 14 Oktober, klockan 12:00 kommer sessionen att äga rum. Den kommer att hållas i teknikbacken i Vårdkasberget.
Det vi kommer att åka på är dessa boxar:
https://www.freeride.se/video/summer-rail-edit/

Det kommer givetvis att vara helt gratis att åka, dock kommer det enbart vara en session för oss skid- och snowboardkåta. Alltså, INGA priser eller dylikt kommer att delas ut.
Vi kommer att ta dit både lampor och musik för att stämningen ska hållas på topp.

/Robin

Senast ändrad:
Najs med railsession, skulle jättegärna komma men har inte tid...
jag ska försöka fixa en railsession i november i Huddinge.

Senast ändrad:
hur ligger dit place i förhållande till östersund?

85537_1191942362.jpg

palla, vi ska ha en rails session i söråker. den 13- 14/10 så ja kan tyvärr inte komma men skulle utan tvekan annars dra dit. Hoppas det blir bra och lyckat :p

Dempzor sa:
palla, vi ska ha en rails session i söråker. den 13- 14/10 så ja kan tyvärr inte komma men skulle utan tvekan annars dra dit. Hoppas det blir bra och lyckat :p
Okej, jäklar vad synd. Vi tänkte köra på höstlovet vecka 44 också, fast då lite seriösare med sponsorer och grejer, vi får se vad vi kan hitta på!

Det blev GAALET mycket snö vi fick tag på, 2 lastbilsflak var mer än vi behövde. Så vi byggde upp ett litet hopp också

Film kommer senare!

åååh, jag o e kopmis skulle som sagt kommit men när vi kommit till ikea så gick vår bil sönder, sen missade vi bussen med typ 10 min, hyfsat less man vart xd

Mr_Board sa:
Robint[/quote sa:
Haha, jäkla typiskt då!
Du får komma och kika på höstlovet:)
ska det va nått seriösare då? kanske nå priser och publik och grejer?
fast det var najs nu också...
Ja vi får se vad vi orkar att fixa. Vi kör för att det är så jäkla roligt, inte för att vinna priser och så.
Publik är svårt att locka till sig om det inte finns så många intresserade härom kring..

Tillbaka
Topp