Railsession, Sthlm, Höstlovet!

ne ja tänkte samma som alex man kör väl för att det är många som e sugna på o sköra o de e lättare att styra upp fler än bara 1

Okej alla sugna!
eftersom alla vi typ är 15-17 lr nåt så kan vi väl prata med våra snälla föräldrar om nån kan fixa snötransport.
tex om någon har en flakbil eller liknande?
själv kan jag säga att jag inte har men nån måste väl...
eventuelt kan nån hyra ett släp och så fixar man snö med hjälp av bilförälder, så kan alla betala en liten summa var så blir de inga pengar och en sjukt kul session..!?

/Alex

kom igen förfan nu finns ju redan lite snö :D
så snacka med era päron så fixar vi nåt!!!

jo jag har redan nämt de
men den räcker ju inte på långa vägar till en sesh vid stadsbiblioteket

jag snackade me frandfrors här på freeride... vi tänkte att man kanske kunde köra det 2 kinkade c-railet vid östermalms IP, äre några som är på?

nej, men det är ett tvårörs precis vid "ingången" ... inrunet är lite halvtaskit men man får ta nån soptunna o nån lastpall eller nåt annat att använda... man kan ju putta varandra...

DavidH sa:
nej, men det är ett tvårörs precis vid "ingången" ... inrunet är lite halvtaskit men man får ta nån soptunna o nån lastpall eller nåt annat att använda... man kan ju putta varandra...
de blir sjukt sketchy inrun om ni inte fixar startramp kan jag säga eftersom de e typ max 5 meter från staketet till railen börjar..
men ja e säkert på o komma o hjälpa om jag inte gör något annat. kasnke kör men den är läskig även fast den inte e brant lr jättelång

Tjena yo, nu börjar det ju bli massa snö.

Här i Västra Skogen finns ju det finfina railet som Henke W kör i Teddybear Crisis. Det är nice, och har ok inrun om man väljer att ta bara halva (då missar man kinken men det kanske man kan ta så här i början på säsongen). Kolla även in bild https://www.freeride.se/member/photo.php?id=20652. Har bara sett folk raila där en gång, och då var jag själv involverad i projektet. Varför kör inte folk mer här? Eller gör de kanske det fast jag bara missat varenda gång...

Säg till om ni drar dit så kan jag komma och titta :)

om d e snö kvar imorgon e ja på o kör. var som helst i stockholm. eller ja så att ja kan ta mig dit kollektivt. bör vid roslagstull. vet att dem har ett riktigt nice ute vid lappkärrsberget. men d e både långt och brant. Men ja e sugen på att utnyttja snön nu :D

FGustav sa:
Hej. Nu sitter man här i Huvudstaden, det är +10 Grader ute, klockan är 22.57,
det regnar. Så läser man på freeride om hur snön har lagt sig i Åre hit och dit.
Inte konstigt att statistiken på självmord bara ökar.
Men nu hamnade jag på helt fel spår.

Idén var iaf att vi skulle dra upp ett inrun, kick och kanske landning
vid Stockholms Stadsbibliotek. Alla vet ju vilket det är (dubbelpipiga i trappan).
Syftet med denna rail är att få lite schyssta bilder och att ha en
mötesplats för freeride.se medlemar att göra nått fysiskt efter sommarens
data sittande och enformiga trampolin hoppande. (Kanske andra förslag på rails)?
Saken är den, för att genomföra detta behöver vi snö.
Snön är inga problem iof, det är frakten. Någon med bil och slä som känner sig manad?

/G
Vilket datum handlar det här om?

men idioter. det här är från 2006. freeskiers ska fixa en railsession på höstlovet, chilla tills info om det kommer.

precis. freeskiers kommer ordna med railsession i kungsan på höstlovet, lite mer uppstyrt den här gången. bysställningar och fler rails HH kommer med priser och skidfilm på stora scenen, där vi förövrigt kommer vara. eventuellt kommer texas burger och grillar hamburgare,. de kommer bli någon typ utav tävling på skoj med lite kläder och en eller två resor med active ski travel till kittlefjäll i prispotten, alpint kommer även bidra med priser och annat kul. freeskiers nya bandvagn kommer även att vara på plats med musik.

om någon har några förslag eller ideer så maila då emil@freeskiers.se, eller skriv i gästboken på www.freeskiers.se

precis. freeskiers kommer ordna med railsession i kungsan på höstlovet, lite mer uppstyrt den här gången. bysställningar och fler rails HH kommer med priser och skidfilm på stora scenen, där vi förövrigt kommer vara. eventuellt kommer texas burger och grillar hamburgare,. de kommer bli någon typ utav tävling på skoj med lite kläder och en eller två resor med active ski travel till kittlefjäll i prispotten, alpint kommer även bidra med priser och annat kul. freeskiers nya bandvagn kommer även att vara på plats med musik.

om någon har några förslag eller ideer så maila då emil@freeskiers.se, eller skriv i gästboken på www.freeskiers.se

FreeskiersHB sa:

datum?

Tillbaka
Topp