Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som vill räjsa ner ihop till st.anton?
När är det dags o åka ner till st.anton om man ska säsonga, vi har bil men vet inte riktigt när vi ska dra!
Jag har resplan, packning, gott humör, bra musiksmak, åkt vägen flera gånger förut men ingen bil. Kan det matchas kanske? Jag vet inte än när jag ska ner, men i slutet av november skulle jag tro. Hör av er om man får plats!
Jossan
Tjo, vi har en bil och är 3 st som ska köra ner till St, Anton (antagligen om vi fixar något boende) i början av december, har en eller 2 platser över. Så hör av dig om du/ni är intresserade. Obs, det kommer bli dunder bra musik hela vägen ner.
Har ni en liten plats över för mig och mina skidor skulle jag bli helt euforisk. Tänkte säsonga och pressa lite puder mellan december och april. Har ev boende på g men det är än så länge okristerligt dyrt...
Hör gärna av er om det finns bilplats...