Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapport från ett varmt Alperna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 865491"><p>Jag kan väl inte ansvara för vad andra gör? Det där var en italienare som befann sig på samma ställe som vi, värt att notera är väl att det här är alldeles intill pisten... ska jag ställa mig och skälla ut han för att han åker utan ryggsäck? Om du dessutom kollat klart filmen ser du att vi är ett helt gäng som går och sondar efter skidan... mitt eller någon annans liv hängde nog inte för fem öre på den där italienarens val av att åka off-pist utan ryggsäck.</p><p></p><p>Snälla Utter, väx upp och sluta gnäll... alla vet att du är en amatöråkare så bete dig inte som om du vore professionell.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 865491"] Jag kan väl inte ansvara för vad andra gör? Det där var en italienare som befann sig på samma ställe som vi, värt att notera är väl att det här är alldeles intill pisten... ska jag ställa mig och skälla ut han för att han åker utan ryggsäck? Om du dessutom kollat klart filmen ser du att vi är ett helt gäng som går och sondar efter skidan... mitt eller någon annans liv hängde nog inte för fem öre på den där italienarens val av att åka off-pist utan ryggsäck. Snälla Utter, väx upp och sluta gnäll... alla vet att du är en amatöråkare så bete dig inte som om du vore professionell. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapport från ett varmt Alperna!
Tillbaka
Topp