Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapport från ett varmt Alperna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 865496"><p>Det påhoppet grundade jag inte på det du skrivit nu, utan på allt skit du vräker ur dig i tron om att framstå som någon allsmäktig skidgud. Your not! Och kommer aldrig att bli.</p><p></p><p>Allt han säger i filmen är "Yeeeah"... hur du får det till svenska vettefan?</p><p></p><p>Alla tycker vi olika, vill man gå omkring med en pinne i röven så visst, läxa upp dom åkare du ser utan utrustning! Jag sköter mitt eget och ser dessa åkare som "inte närvarande"... dvs, inget jag litar på att bli räddad av.</p><p></p><p>Samma brukar jag säga till mina vänner de dagar jag bestämmer mig för att åka utan lavinutrustning (för det gör man ju ibland). Se mig som luft helt enkelt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 865496"] Det påhoppet grundade jag inte på det du skrivit nu, utan på allt skit du vräker ur dig i tron om att framstå som någon allsmäktig skidgud. Your not! Och kommer aldrig att bli. Allt han säger i filmen är "Yeeeah"... hur du får det till svenska vettefan? Alla tycker vi olika, vill man gå omkring med en pinne i röven så visst, läxa upp dom åkare du ser utan utrustning! Jag sköter mitt eget och ser dessa åkare som "inte närvarande"... dvs, inget jag litar på att bli räddad av. Samma brukar jag säga till mina vänner de dagar jag bestämmer mig för att åka utan lavinutrustning (för det gör man ju ibland). Se mig som luft helt enkelt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapport från ett varmt Alperna!
Tillbaka
Topp