Rätt bräda?

Rätt bräda?
Ja för fan, klockren ju, kanske inget att rejsa järnet med men förmodligen ej jävligt skoj bräda och borde passa din viktklass. kör hårt!

Rätt bräda?
setback 10mm och rocker den lär nog flyta som en kork i puder och lätt att pressa med när den har rocker, som sagt kankse inte något att hålla stumt med i pisten.

Rätt bräda?
Den du länkade till är 152 lång, du är 162. Alltså är den brädan på länken alldeles för lång för parkåkning. Du bör ha en bräda som är 20-30cm kortare än dig själv för park. Den brädan blir nog ganska styv för dig, då du väger inte så mycket. Leta reda på en bräda som är 147cm

Rätt bräda?
Är den alldeles för lång? vill ju kunna växa i den också och detta året blir det mest offpist sen nästa år kanske det blir park men då har jag ju växt.. annars har jag en bräda som e typ 1.30, kan ju ta med den också .

Rätt bräda?
nää den e nog inte för lång om du vill växa i den..hur gammel e du förresten?

Senast ändrad:
Rätt bräda?
jaa då har du ju några år kvar att växa i den..den borde funka fint. kör själv på en 152cm bräda. dock e ju jag själv 174 cm lång

Rätt bräda?
chesper88 sa:
Den du länkade till är 152 lång, du är 162. Alltså är den brädan på länken alldeles för lång för parkåkning. Du bör ha en bräda som är 20-30cm kortare än dig själv för park. Den brädan blir nog ganska styv för dig, då du väger inte så mycket. Leta reda på en bräda som är 147cm
Den har 3 i flex, det är nog tillräckligt soft

Tillbaka
Topp