Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Rätt stil i luften, böja benen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dojdoj" data-source="post: 261243" data-attributes="member: 70901"><p>Jag bor tyvärr alldeles för långt ifrån snön... närmaste ställe är vallåsen i halland/skåne.. dem hade en liten fjuttpark förra året... borde bli bättre iår m tanke p jib academy. OM det överhuvudtaget kommer nån snö..</p><p>Får påtok för lite träning i park.. det blir max 15-20 skiddagar om året...</p><p></p><p>ingen polare är heller så intresserad av att bli bättre, så man får ju hoppa själv i badhuset.. lite svårare att se vad man gör för fel när man själv hoppar.</p><p></p><p>vill ju lära mig cork och lincoln loop också..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dojdoj, post: 261243, member: 70901"] Jag bor tyvärr alldeles för långt ifrån snön... närmaste ställe är vallåsen i halland/skåne.. dem hade en liten fjuttpark förra året... borde bli bättre iår m tanke p jib academy. OM det överhuvudtaget kommer nån snö.. Får påtok för lite träning i park.. det blir max 15-20 skiddagar om året... ingen polare är heller så intresserad av att bli bättre, så man får ju hoppa själv i badhuset.. lite svårare att se vad man gör för fel när man själv hoppar. vill ju lära mig cork och lincoln loop också.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Rätt stil i luften, böja benen?
Tillbaka
Topp