Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
RaxSki from Austria, the most controversial ski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 865377" data-attributes="member: 13390"><p>Alltså - är den här killen inget troll är det ju synd om honom. Han KAN ju inte mena allvar? Eller? Det är väl ändå inte möjligt? Seriöst alltså... Öh, freerajdare... Kom igen nu... Det är väl ett skämt? Det måste det väl vara? </p><p></p><p>Jag menar, ingen, inte ens en helt utdaterad gammal tysktalande relik, kan väl på nåt som helst allvar tycka att någon av bilderna eller nåt av videoklippen ser ens i närheten av ok ut? Det är ju Saucer-Boy-material! Parodi eller komedi. Helt självklart om det inte hade varit för att den här liraren producerar inlägg på löpande band. </p><p></p><p>Syversen i teamet... Jo, det vore nåt det... Haha... Fy fan vilken syn. :lol: Han hade ju säkert kunnat trasha på hjälpligt med skiten iofs. </p><p></p><p>Man får ju känslan av ett sånt fulavsnitt i nån skidrulle på några minuter, där nån satt ihop nåt skit för att skämta runt lite med. Jag minns våran egen DuoSki tex. (Har lite fräscht material med en "Mono-adapter" också i lager.).</p><p></p><p>Man vet aldrig med tyskar iofs. De har ju inte den verklighetsuppfattning som vi här uppe på nåt vis ändå har begåvats med...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 865377, member: 13390"] Alltså - är den här killen inget troll är det ju synd om honom. Han KAN ju inte mena allvar? Eller? Det är väl ändå inte möjligt? Seriöst alltså... Öh, freerajdare... Kom igen nu... Det är väl ett skämt? Det måste det väl vara? Jag menar, ingen, inte ens en helt utdaterad gammal tysktalande relik, kan väl på nåt som helst allvar tycka att någon av bilderna eller nåt av videoklippen ser ens i närheten av ok ut? Det är ju Saucer-Boy-material! Parodi eller komedi. Helt självklart om det inte hade varit för att den här liraren producerar inlägg på löpande band. Syversen i teamet... Jo, det vore nåt det... Haha... Fy fan vilken syn. :lol: Han hade ju säkert kunnat trasha på hjälpligt med skiten iofs. Man får ju känslan av ett sånt fulavsnitt i nån skidrulle på några minuter, där nån satt ihop nåt skit för att skämta runt lite med. Jag minns våran egen DuoSki tex. (Har lite fräscht material med en "Mono-adapter" också i lager.). Man vet aldrig med tyskar iofs. De har ju inte den verklighetsuppfattning som vi här uppe på nåt vis ändå har begåvats med... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
RaxSki from Austria, the most controversial ski
Tillbaka
Topp