Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att det blev ett fel där.
Jag brukar aldrig gnälla på folks stavning och har väl inte allt för mycket respekt för folk som leker språkpoliser.
Men du måste tex lära dig att skilja på stor och liten bokstav och tecknen kommatecken och punkt.
Jaja tack som fan för infon om brädan.