Recension av k2 darkstar

Recension av k2 darkstar
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att det blev ett fel där.
Jag brukar aldrig gnälla på folks stavning och har väl inte allt för mycket respekt för folk som leker språkpoliser.
Men du måste tex lära dig att skilja på stor och liten bokstav och tecknen kommatecken och punkt.

Jaja tack som fan för infon om brädan.
 
Recension av k2 darkstar
Hmm... jag har ingen kunskap om K" alls förutom några bindningar.
Har du kollat bland freerides recentioner?

Sök i google eller kolla i K2 hemsida

www.k2snowboard.com
www.k2skiis.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp