recensioner som försvinner...

qwerterta

Ny medlem
Hej
Jag kollade lite på recensionerna och såg att några av dem jag har skrivit har tagits bort.
Det var några som jag hade betygsatt som ungefär 2 i betyg och inte varit helt superpositiv med men för den delen inte varit taskig i bedömningen.
Är så att community:n tar bort vissa för att man har satt ett lågt betyg på skidan?

det lär ju jävligt konstigt och dåligt, de flesta recensioner har ju bara possitiva omdömen och det skulle vara bra med lite kritik också....

Var du saklig i din kritik?
recensioner/omdömen där folk bara skriver att nåt är dåligt utan att berätta varför kan dom gärna ta bort, det är iaf min åsikt..

Måste hålla med inlägget ovan. När skidor recenseras tenderar de flesta här bara att skriva om de skidor de gillar och följaktligen sätta 4 el 5 mest hela tiden. Inget fel med att skriva om en skida man gillar men det måste väl finnas många skidor man inte gillar? Skriv om det med, minst lika viktigt som att skriva om de "bra" skidorna.

I några fall har personer bett mig ta bort sina recensioner, anledningen har oftast varit att de ändrat åsikt om produkten efter en längre testperiod.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp