Grillo
Medlem
Recept för sommaröverlevnad...
Som skidåkare så kan ju sommaren vara en riktig pärs.
Vad har ni då tagit er till för att stå ut under denna överhettade årstid?
Följande recept har hjälp mig, (Uppgraderas ständigt):
ca 1.5-2 timmar skidfilm om dan. (Mängden skidfilm kan ökas berodende på utomhus temperatur och hur många, "Men du måste ju med till beachen ju!!!" man får om dan.)
Stadigt forumläsande, inte lika mycket svarande dock ;(
45 min sporadiskt gående i lägenheten med googles på.
Grundligt och djupt (så djup att jag var tvungen att installera en dränk pump för att få bort fram trängande grundvatten) läsande om årets modeller, nysläpp och annat smått och gott, så man vet vad det är meningen att man ska ha ;P
Rör samman ovanstående under svag värme tills en gipsliknande konsistens uppnås.
Smaka av med snö ( i brist på närliggande hockeyrink, duger det man kan skrapa ur frysen)
Garnera med en tatuering.
Smaklig Sommar, Chef Brian
Vad har ni då tagit er till för att stå ut under denna överhettade årstid?
Följande recept har hjälp mig, (Uppgraderas ständigt):
ca 1.5-2 timmar skidfilm om dan. (Mängden skidfilm kan ökas berodende på utomhus temperatur och hur många, "Men du måste ju med till beachen ju!!!" man får om dan.)
Stadigt forumläsande, inte lika mycket svarande dock ;(
45 min sporadiskt gående i lägenheten med googles på.
Grundligt och djupt (så djup att jag var tvungen att installera en dränk pump för att få bort fram trängande grundvatten) läsande om årets modeller, nysläpp och annat smått och gott, så man vet vad det är meningen att man ska ha ;P
Rör samman ovanstående under svag värme tills en gipsliknande konsistens uppnås.
Smaka av med snö ( i brist på närliggande hockeyrink, duger det man kan skrapa ur frysen)
Garnera med en tatuering.
Smaklig Sommar, Chef Brian