jag är inte så insatt men visst är crowbars väldigt lika a frame elr ?mmarcus sa:jag har crowbars till min bug, passar perfekt![]()
1. du gjorde väl en precis likadan tråd igår?Empzter sa:jag är inte så insatt men visst är crowbars väldigt lika a frame elr ?mmarcus sa:jag har crowbars till min bug, passar perfekt![]()
jag är vääldigt grön inom detta område och jag hittade a frame på steepstore och där av tråden. tkr att det är ett grymt pris men kan inget om form osv..fredrisch sa:Oakley Splice och Oakley Crowbar är näästan helt identiska, kanske är det de du menarfinns oakley A-frames på steepstore från dryga 600, så passa på!
1. jag har hittat ett grymt pris på ett par a frame och vill veta hur dom är inom dom försvinner.Aspebo sa:1. du gjorde väl en precis likadan tråd igår?Empzter sa:jag är inte så insatt men visst är crowbars väldigt lika a frame elr ?mmarcus sa:jag har crowbars till min bug, passar perfekt![]()
2. nej har du sett bilder på crowbar och a-frame? ramen delar inte minsta likhet,
3. varför just a-frame, priset? för dom är ju typ bara 100 billigare
fel att bumpa den andra tråden istället?Empzter sa:1. jag har hittat ett grymt pris på ett par a frame och vill veta hur dom är inom dom försvinner.Aspebo sa:1. du gjorde väl en precis likadan tråd igår?Empzter sa:jag är inte så insatt men visst är crowbars väldigt lika a frame elr ?
2. nej har du sett bilder på crowbar och a-frame? ramen delar inte minsta likhet,
3. varför just a-frame, priset? för dom är ju typ bara 100 billigare
2. jag är väldigt grön inom detta område, därför mina frågor...
3. hittade ett grymt pris på steepstore på ett par..

Okej, tack för rådet. Ska kolla in domfarsan02 sa:Smith Fuse funkar bra!