receptor bug, vilka goggles?

Empzter

Ny medlem
sha, jag sitter som sagt på en receptor bug och funderar på a frame. hur passar dom och kom gärna med förslag på andra goggles som passar till min hjälm.

Tack på förhand
/E

Jag har inte ngn receptor men jag tycker nog att ett par oakley crowbars skulle sitta fint ! annars finns det ju många olika andra snygga märken, dragon, scott ....kom inte på ngn mer ^^

Empzter sa:
mmarcus sa:
jag har crowbars till min bug, passar perfekt :)
jag är inte så insatt men visst är crowbars väldigt lika a frame elr ?
1. du gjorde väl en precis likadan tråd igår?
2. nej har du sett bilder på crowbar och a-frame? ramen delar inte minsta likhet,
3. varför just a-frame, priset? för dom är ju typ bara 100 billigare

Kolla in POC's nya modell för iår! Cornea, riktigt clean tycker jag i alla fall, lär dessutom passa bra med POChjälm också säkert!

Oakley Splice och Oakley Crowbar är näästan helt identiska, kanske är det de du menar :) finns oakley A-frames på steepstore från dryga 600, så passa på!

fredrisch sa:
Oakley Splice och Oakley Crowbar är näästan helt identiska, kanske är det de du menar :) finns oakley A-frames på steepstore från dryga 600, så passa på!
jag är vääldigt grön inom detta område och jag hittade a frame på steepstore och där av tråden. tkr att det är ett grymt pris men kan inget om form osv..
vill bara inte faila som jag gjorde med mina dr zipe. dom passar inte imo.

Aspebo sa:
Empzter sa:
mmarcus sa:
jag har crowbars till min bug, passar perfekt :)
2. nej har du sett bilder på crowbar och a-frame? ramen delar inte minsta likhet,
1. jag har hittat ett grymt pris på ett par a frame och vill veta hur dom är inom dom försvinner.
2. jag är väldigt grön inom detta område, därför mina frågor...
3. hittade ett grymt pris på steepstore på ett par..

Empzter sa:
Aspebo sa:
Empzter sa:
1. jag har hittat ett grymt pris på ett par a frame och vill veta hur dom är inom dom försvinner.
2. jag är väldigt grön inom detta område, därför mina frågor...
3. hittade ett grymt pris på steepstore på ett par..
fel att bumpa den andra tråden istället?
här har du en dålig bld på hur formen skiljer sig så vi slipper en till tråd imorgon

men om priset var en viktig del kan du ju alltid kika på köp och sälj, man kan göra klipp..
tror att a-frame kan funka, men inte lika stensäkert som jag vet att crows ska passa
kan ju även nämna att en polare inhandla ett par crows för 700, dock från typ england men still

tack för bilden, jag lovar jag ska inte dra upp en tikll tråd ikv elr så ;)
nu ska jag fundera och undersöka plånkan

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp