recomendation av en bra snowboardfilm??

Flavour, punisher mf. surfa in på snowboard.mine.nu för att hitta flera och kunna ladda ner...

" project 6 " från -1993 eller -92. Bra film med terje och iguchi b la.
annars " best of tb series "..mycket bra gamla klipp

white balance 2003-2004 och Transworld SNOWboarding - The Resistance . Det är riktigt schyssta rullar...Skönast i White Balance är ju fan då (kommer inte ihåg vem) hoppar mellan olika brädor o railar utan att ha bindningarna fast spända... peace

håller me wannabejackass the resistane e oxå grym..!!
speciellt deras feta rails!

the resistance är inte twsnow utan mack dawg...

utav säsongens filmer är jag svag för love/HATE, afterlame, revenge of the grenerds och white album

alla robotfood filmerna är bra.
dock undrar jag om ngn vet vad det är för soundtrack till "after bang" och "lame"?

Sant. Elekrep är helt sjukt bra. Gillar inte egentligen jibbing, men detta är värt en oscar.

jag har ju inte sett så många filmer men white balance är helt klart grym. man blir så jävla sugen hela tiden... 13åringarna e så grymma att jag ska börja åka skateboard

white balance helt klart. och tror det är luke mitrani som gör det där med railen och flera brädor. "I hate backflips, I hate backflips, I hate backflips, but I love frontflips!" så jävla sköna kids alltså ^^

white balance känns fett gammal nu nu ere onelove som e skönast!
å förra året var afterlame lätt bäst

Paradox är en fin rulle från förra året. Solid Powder är abslout värd att kolla upp även om det inte direkt är samma höga klass.

picture this är löjligt bra redigerad och filmad, och åkningne är lika löjligt bra den... fantastiskt!

"Picture this" är nog de snyggaste och bästa jag sett innom skid och snowboard filmer.. så grymt snyggt filmad=)

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp