RED BULL drar från åre

RED BULL drar från åre
Thingeling:

->Hur kan 80% av de störtlopp som körts blåsa bort???

Tja, mild överdrift kanske. Men faktum är att backen är ganska lång, fallhöjden är i vart fall jämförbar med flera andra störtlopp. Dessutom är den väl ganska flack, vilket borde ge längre tider. Anledningen till de korta tiderna har väl för det mesta varit att man kortat av störtloppen pga av just vind. Att man är ointresserad av störtlopp skulle jag inte tro. Knappast någon annan alpin gren lockar mer intresserade internationell sett. Men att fixa flera vindfria dagar i rad i februari för störtlopp i åre är trots allt inte så lätt :-)

//

RED BULL drar från åre
bra jobbat mats!!.... fick red bull att flytta grymmaste tävlingen från åre på grund av att han inte tänker innan han uttalar sig....

RED BULL drar från åre
ja men han e så jäävla kass! hur fan kan man bestämma nått sånt!?..vafan tänker männikan med?..ja har iaf mailat honom! å KLAGAT så inihelvette!!

RED BULL drar från åre
Tycker faktiskt att det är bra att de drar från åre. Kul att de vill hitta på något nytt...
Sen tror jag inte att det beror enbart på det som Mats kläckte ur sig.

RED BULL drar från åre
sätter 7kr på att red bull big air flyttas till Afrika där man får byga hela arenan i plast, eller nått annatt ställe typ som Japan eller Grönland. då man måste lägga ut 2års månadspeng för att stå bakom hela Japans befolkning och försöka se en skymt av Jon eller Henke kommer det nog bli lika mycket pubblik som SM i blåbärs ätning...

RED BULL drar från åre
de finns nått vi kan göra..omo alla vi som bryr oss mailar mats å klagar så måste ju han reagera på nått sett iaf!?..å du som sa attde är bra att dom drarfrån åre..? hur kan du tycka de?..de kommer säkert fluyttas typ ja till japan eller nått å då kan man aldirg mer få se sina idoler..!
FAN VI MÅSTE GÖRA NÅTT ÅT DE HÄR NU!!

RED BULL drar från åre
Jimmy Ramstedt mailadress eller nått?vem ska man skriva till vemede som är vd för red bull?den som bestämmer att dom ska flytta?vi måste göra nått!!!!!!!

RED BULL drar från åre
Lika duktiga som SkiStar är på att förstöra sitt rykte, är ni som skriver i forumet på att förstöra en tråd.

Slutar i och med det här inlägget att skriva fler svar.

Exempel på hur trådar slutar hittar du nedan:

Pelle_13: Åre ä duuuuuuuuuuuuum i huuuvudet ?*"###%!

Heeftigaastistaaan_15: NEEE Åree ä kuuuung. Du är ju %+@% i huvudet! PS. Snowbläjds råckar fettttt.

ALundqvist: Citat "ja men han e så jäävla kass! hur fan kan man bestämma nått sånt!?..vafan tänker männikan med?..ja har iaf mailat honom! å KLAGAT så inihelvette!!"

Lisa_fjortis: Jag vil bara säga till er åvanför. Jag ä %#& mycket bätre än er. på bläjds asså. Åre e sjkit.

//Simon Templar. (hjälpte att förstöra denna tråd)

RED BULL drar från åre
Nä men va f-n… Klart tjejen skall skriva. Gå in på Red Bulls hemsida och hämta adressen. Var vänlig i första brevet och be dem att förklara sig. Möjligheten finns att de planerar för något som faktiskt faller er i smaken.

RED BULL drar från åre
Joo..ja fattar..de spåårar ur å folk börjar br¨ka..fel av mig å säga att han e kass..men endå..vill ni att red bull ska dra fråen åre?

RED BULL drar från åre
Okej aj kanske inte kan påverka deras beslut..men aj akn ju endå yttra min åsikt??..elelr?..är jag den enda som vill ha kvar red bull i åre?

RED BULL drar från åre
Ja kan visst påverka deras beslut..! ..å ja har skrivit till dom med..!..de e inte fel å göra så vettu..men om alla skriver till mats så måste han ju reagera på nått sett!?...Kan fler skriva till han!?

RED BULL drar från åre
Men inse, det är redan bestämt för länge sedan. Det spelar ingen roll vad ni och många andra tycker. Det handlar om pengar så ni kan lika gärna ge upp.

RED BULL drar från åre
Du..! ja ger aldrig upp..!!..men asså..vill ni att red bull ska dra härifrån?..om alla som bryr sig mailar mats å säger vad dom tycker så måste ju nått hända..de handlar ju inte enbart om pengar! de e ju andra saker inblandade med.!

RED BULL drar från åre
ALundqvist och AnNilsson --->
Snälla kolla igenom vad ni skrivit innan ni skickar iväg det, blir otroligt irriterande att läsa när bokstäverna är lika blandade som folket på Heathrow.

Jag lovar att det inte bara är ni som är besvikna på att Red Bull Big Air flyttar ifrån Åre. Däremot så tror jag inte att det har någon större påverkan i fall folk klagar till Mats. Om du "ALundqvist" har klagat så hoppas jag i alla fall att du kollat igenom din text då, för annars lär han knappast ens ge en blick åt det.
Uttalandet ifrån Skistar tror jag påverkade beslutet till viss del, men jag tror att det främst har att göra med stora förluster i pengar för Red Bull i och med vädret som inte har varit så bra de senaste två åren.

Förhoppningsvis kommer de ut med information om var nästa tävling kommer att hamna. Det skulle förvåna mig om de väljer att lägga den utanför Sverige.

RED BULL drar från åre
haha ne men de är ju mkt..!..först å främst att de är för mycke rock´n roll å red bull i åre..å att de är för "ungdomligt"..Och att de är för dåligt väder..men dom kan ju inte veta till 100 % att de kommer bli bättre väder dit om flyttar tävlingen!..men om man gör så här: att alla som vill och bryr sig kan ju maila sitt namn till mig..å sen när ja fått in tillräckligt med många namn så skickar jag det till mats!?..va tycker ni?

RED BULL drar från åre
jaja..vadå blandar bokstäver???..aja men skit samma..Asså.ja skrev inget dumt till mats..bara ställde den enklaste frågan å de va varför dom drar från åre!..Ne de e ju inte bara vi som tycker att de är trist..just därför borde ju många fler maila mats!..eller göra nått åt saken!..för de är ju endå folket han ska göra de bättre för.!..Men du "M_w" vet du hur mkt red bull betyder för mig och anna?..hehe asså.de betyder väldigt mycket och de är liksom en gång per år!..men du får ju självklart tycka vad du vill!..
/ andrea

RED BULL drar från åre
Jag vet inte hur mycket det betyder för er, nej. Jag vet att jag har åkt upp för att kolla senaste två åren och hade planerat att göra det nästa år också.
Men om man vill få ut något så kanske det är smartare att maila någon tidning, typ aftonbladet så att de tar upp saken. Tror endå inte att man kan få tävlingen att stanna i Åre tyvärr.

RED BULL drar från åre
Asså andrea Mats kan inte göra nånting åt de det är inte han som bestämmer att red bull ska flytta från åre.Men jag tycker som du "jibb_9"jag tycker också vi ska hedra dom på nått sätt!Och att alla som är besvikna gå in på redbull.com o skriv till om där eller till tidningar Försöka går alltid!
/Anna

RED BULL drar från åre
jo aj håller med dej anna dude.! :P..ja kom nyss på att mats inte kan göra nått åt de..men om dom måste flytta tävlingarna tycker jag också att vi ska hedra red bull!

RED BULL drar från åre
Ja tycker att alla som är missnöjda ska skriva ett mail till www.redbull.com elelr till tidningen eller vad som helst.om alla gör nått så kanske kanske händer det nått.FÖRSÖKA DUGER!KEEP ON KEEPING ON!

RED BULL drar från åre
jaa..håller med min bäste vän här för en gångs skull!..kom igen ! ni kan väl försöka åtminstonde!?..vi har redan skrivit till tidningen!..å till red bull!..kom igeen du dudes! ;)..DE ÄR JU VÄRT ETT FÖRSÖK! :D
/ andrea

Tillbaka
Topp