Red Bull Railsearch

jon_olsson

Ny medlem
Red Bull Railsearch
Gå i på redbull.se och skicka in lite bidrag på hårda sköna räcken, vi är just nu i huvudstaden och filmar men behöver lite hjälp med att hitta bra räcken.....

Red Bull Railsearch
finns en heldel räcken i västerås! ett som först går rakt med en lite kink som är sned.. sen finns det ett rätt långt räcke som många inlines åkare försöker på ! har tyvär inga bilder ... räckena finns i västerås iallfall!

Red Bull Railsearch
Jens-->
japp, men jag utgick ifrån vad Jon skrev här och nu: "vi är just nu i huvudstaden och filmar men behöver lite hjälp med att hitta bra räcken....."

Red Bull Railsearch
M_W taget ifrån redbull.se
"Jon Olsson söker nu efter landets bästa räcke att raila på och behöver din hjälp. Har du ett räcke i din stad som ännu är okänt för skidsverige?"

å enligt mig så verkar det inte bara va i stockholm, men du kanske har en annan åsikt om de??

Red Bull Railsearch
vattentornsskogs railet i västerås! Mhmhm där snackar vi rocknroll.. de påminner om de som är i början på happy hour! fast i stål.. :) kanske 20m långt?

Red Bull Railsearch
Vi har en schysst rail. 12 meters dubbel kinkad. sen har vi ett nytt big air hopp.. 25 meter platta!

En backe som ligger 1 mil utanför katrineholm

www.spokbacken.com

Red Bull Railsearch
hmm ja jag vet ju en rätt fin rail i malmberget uppe på kilen.
har försökt den men ja fick som lite ajaj i svansis :) Den har sådär (10) kinkar :D ja kom tl 4:ans
var på väg till 5:an men sen tjohopp. :):)

Red Bull Railsearch
finns ju ett jävlig fint räcke i östersund på busstorget där men dom har ju satt en lycktstolpe 1m efter att räcket slutar för att förhindra sånt här "railande" :P men det är ju bara en extra utmaning eller hur?

Red Bull Railsearch
Hoppas att någon någon gång drar några feta trick i Observatorielunden i den kungliga huvudstaden... Det finns ju några fina rails i slänten ner mot poolen, där finns det potential!

Red Bull Railsearch
haha har ni alldrig varit i Sthlm eller e ni bara bond läppar?
det finns räken överallt!
och snö finns det på vintern oxå!
haha ni är ganska roliga!

Tillbaka
Topp