Red Bull

Red Bull
Mejla dom på red bull och fråga. Jag skulle också vilja ha en red bull tröjja. Lär ju köpa en om jag ser en. Ha det bra alla.

Red Bull
jag skulle vilja ha tag på ett par kallingar helt gjorda av reklamtejp, jag tror det är camel som gjort dom, eller så kanske det var marlboro eller nej, det var nog en tillverkare av grävmaskiner eller vänta det var nog tommy hillfinger som suttit på sin kammare och sytt och dom!! Sen så vill jag en t-shirt som det står `555` på -- jag är beredd att betala elva miljoner så hör av er!!
Jag undrar om det är nån som vet varför jag har ett stort `L` i pannan oxå, hur kom det dit??

Red Bull
Texas: Jag tror det var den där tokiga afterskin förra året när du yrade om att skaffa en tatuering som INGEN annan hade ;o)

Jag säljer mina signerade yllekallingar... Fetare än Red Bull, jag lovar!

Red Bull
Det går inte att skaffa Red Bull-grejer, man måste vara "toppatlet eller branschperson" för att ens få en mössa. Jag mejlade och frågade för typ två veckor sedan... Grymt tråkigt men så är det...

Red Bull
jaa gu så grymt asså ba...
vem vill inte se sponsrad ut??

Näe gott folk... ut och nöt på berget istället för att sitta hemma på röven och sukta efter någonting som egentligen inte är ballt alls..

bara för att henke och jon åker omkring med redbullhjälm så skit i det...
se vad ni själva kan..och kan bli duktig på... och åk för att ni gillar det och ha så roligt ni bara kan..oavsett nivå ni är på..
ett tips bara!

Red Bull
Lägga pengar på något som vissa personer får för att man e duktig... Betala för att se sponsrad ut?? Patetiskt om jag får säga mitt men....

Snart kommer snön å då ska vi åka skidor!!

Hepåre!!

Red Bull
Erkänn nu SwedishHeal och Samuel att ni ville ha likadan mössa som Stenmark när ni var små! Enda skillnaden då var att det var mamsen Stenmark som tåtade ihop sonens luvor.

Har för övrigt kvar min egna Stenmarksluva från 70-talet och har sett många som härmar Piero Gros med att åka barhuvad!

Tillbaka
Topp