Red Mountain..???

Lilla-My

Ny medlem
Red Mountain..???
Hej....
I vinter kanske det blir Red mountain och det skulle bara vara helt grymt kul, är det nån mer som tänkt fara dit???
Eller kanske nån som vet hur det är att få jobb där?
glad för alla tips.../anna

Red Mountain..???
Håller på för fullt att samla fakta om Canada/USA, ska dra dit i vinter, men har ej bestämt vart ännu..
Om du hittar nåt bra kan du väl säga till..

Prova att leta jobb på jobmonkey.com

Mvh:Mattias

Red Mountain..???
tufft!

vi är fnågra st som hade tänkt å dra till red mountian i vinter..! bilr hur kung som hälst.. men det är jävligt svårt att hitta någonstan att bo.. finns fan inga lägenheter där..! men vi har hittat vandrarhem somo kostar ca 150 kr per natt så det är inte så farligt.. kan ju höra av dig om du har bestämt dig eller hittar nånstans att bo så kan jag göra det samma!!

Red Mountain..???
Grymt bra ställe!
Var där 2 dagar förra året och gick och kollade på lägenhetsannonser inne i Rossland (hålan där man bor) och såg till min förvåning att lägenheter var till uthyrning för ca 5000:- i mån (blev väldigt förvånad)!
Dra dit och hyr en van så kan ni alltid slagga i den tills det löser sig...

Red Mountain..???
Hej,

jag har också funderingar på Red. Hur hittar man boende undrar jag också. Har man ingen bil kan man i alla fall åka Greyhound till Nelson eller Castlegar. Är det långt mellan Rossland och backen?

Om det är fler som funderar på att åka till Red är jag intresserad av att dela boende. Hör av er!

Red Mountain..???
...boede e tydlige inte alls så svårt i red mountain de e bara att gå ihop ett gäng och så kan man få en billig hyra! men eftersom jag måste ha ett jobb kanske det blir fernie istället eftersom det antaglien e lättare att få jobb där, kommer förhoppningsvis dra i januari dit...men shit de e dyrt med flyg biljetten!
Nån som vet hur det är med jobb i fernie???
/anna

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp