redigerings program

HamPersson

Medlem
redigerings program
Jo hallå, undrar om ni känner till några bra redigerings program( för en skidfilm) att använda!

adobe premiere elements vet jag men gillar ej det!

/ghuldlock/

redigerings program
Föredrar Movie Maker, Movie Maker 2 blir för avancerat för mig. Det blir för mycket saker sammtidigt i 2:an.

redigerings program
Japp Vegas är jäkligt skönt när man lär sig.

Har vegas 4.0 tror jag och det är ganska lätt.

redigerings program
AWikman: Vegas 7 finns inte. inte än iallafall. Sony kom precis ut med 6an. men du kan lika gärna köra med 5an. skilladerna mellan 6 och 5 är vissentliga såvida du inte kör med hd-tv. vegas är bra, för det kräver inte så mycket av datorn. men det har också sina begränsningar.. jag rekomenderar också at tkolla i de andra trådarna för att hitta programmet för just ditt behov.

redigerings program
Arcsoft showbiz dvd e nåt program som följde med till datan redan installeratr o sånt o de e inte mest avanserad lika lätt som movie maker fast bättre! tycker jag..

redigerings program
Det beror på hur avancerat du vill ha det.

Vegas upplever jag för begränsat använder mig av 5.0...funkar ok.
Movie Maker känns för basic, blir inte som man vill...dock enkelt att lära sig och få ok resultat.

Gillar heller inte Adobe Premier Elements, använder istället
Adobe Premier Pro + Adobe After Effect.
+ Oändliga möjligheter
- Svårt som fan att lära sig till fullo
- Dyrare än dyrast

redigerings program
Cougah: mellan fyran och femman skiljer det sig en hel del. men sexan är mer en liten uppgradering av femman, som man bara har använning av om man håller på med hd. och större upplösningar.

Tillbaka
Topp