D
Deleted member 57628
Guest
Redigeringsprogram?
Jag har en nerladdad version av Vegas 6.0 och den funkar prima efter mina behov. Varken för simpelt eller för svårt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Okeeej, men jag läste nånstans att Adobe Premiere Pro 6.5 kostade runt 15tusen när det kom ut..Einar_Lindgren sa:Alla redigeringsprogram är ganska dyra, har för mig att premiere inte är så dyrt möjligtvis, Vegas har jag ingen aning om. Tror Avid hd kostar typ 15 000. Men gratisversionen som finns på deras sida räcker ganska långtVictorNyman sa:Du verkar ha bra koll på sånt här, med Avid är väll väldigt dyrt om jag inte har fel ?Einar_Lindgren sa:Vegas är kalas om man inte är så hemma, lär dig grunderna i moviemaker! Sen kan du göra allt du behöver i vegas! Premiere pro, Final cut och Avid är proffsprogram få redigerare egentligen behöver. Jag arbetar med all programen på olika sett, men använder alltid vegas när jag ska göra snabba saker utan krångel....
jag är lite intreserad av olika priser till program![]()
Googla på skiten men koll vad preniere pro 2 kostarVictorNyman sa:Okeeej, men jag läste nånstans att Adobe Premiere Pro 6.5 kostade runt 15tusen när det kom ut..Einar_Lindgren sa:Alla redigeringsprogram är ganska dyra, har för mig att premiere inte är så dyrt möjligtvis, Vegas har jag ingen aning om. Tror Avid hd kostar typ 15 000. Men gratisversionen som finns på deras sida räcker ganska långtVictorNyman sa:Du verkar ha bra koll på sånt här, med Avid är väll väldigt dyrt om jag inte har fel ?
jag är lite intreserad av olika priser till program![]()
Men men![]()