Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Reflektion: Skidtillverkare & omkomna skidprofiler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 558122" data-attributes="member: 85390"><p>Du tror inte att Shane betydde något för k2? Facepalm. Dessutom så kommer shanes familj få 2,3 miljoner kronor, om dom nu får vart enda öre som det stog att dem skulle få. Dessutom så tror jag inte det här är något som dom kommer gå ut med att dom har gjort. Snarare så vi som är lite insatta i skidåkningen vet att dom har gjort en fin grej. Så jag ser faktiskt inte vart dom gör en eknomisk vinning av det hela, Shane har gett dem nog av allt. Han var trots allt unik.</p><p></p><p>Men om dom kliver ut i media med det hela och försöker få fler kunder på någons död då är det bara fel, så långt kan jag hålla med dig om. Men att dom släpper den här limited edtion skidan är endast en fin gärning av dem. Tror inte ens dom har en baktanke i det hela efter som vad jag läst så ger dom hela beloppet på skidan värd 600$ till Shanes familj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 558122, member: 85390"] Du tror inte att Shane betydde något för k2? Facepalm. Dessutom så kommer shanes familj få 2,3 miljoner kronor, om dom nu får vart enda öre som det stog att dem skulle få. Dessutom så tror jag inte det här är något som dom kommer gå ut med att dom har gjort. Snarare så vi som är lite insatta i skidåkningen vet att dom har gjort en fin grej. Så jag ser faktiskt inte vart dom gör en eknomisk vinning av det hela, Shane har gett dem nog av allt. Han var trots allt unik. Men om dom kliver ut i media med det hela och försöker få fler kunder på någons död då är det bara fel, så långt kan jag hålla med dig om. Men att dom släpper den här limited edtion skidan är endast en fin gärning av dem. Tror inte ens dom har en baktanke i det hela efter som vad jag läst så ger dom hela beloppet på skidan värd 600$ till Shanes familj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Reflektion: Skidtillverkare & omkomna skidprofiler
Tillbaka
Topp