Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Reflektion: Skidtillverkare & omkomna skidprofiler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 558240" data-attributes="member: 85390"><p>Tycker det är fint gjort det med. Med tanke på att skidan får nya modeller varje år och familj får en summa pengar för varje skida som säljs. Sen att han åkte på skidan i 2 år innan han dog, och att endast han hade denna skida då säger ju en del om hur såld han var för skidan. Så kan det ju betyda ganska mycket. Att han älskade sin egna skida och att k2 sedan släpper ut den till andra som kanske gillar skidan tycker jag då inte är fel, specielt inte när familjen får pengar för varje skida som säljs.</p><p></p><p>Och jag är ganska säker på att ett företag som k2 kan hjälpa en familj till en av deras största åkares familj med 2,3 milj kr. Dom har ju trots allt köpt hojar hos OCC och andra PR jippon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 558240, member: 85390"] Tycker det är fint gjort det med. Med tanke på att skidan får nya modeller varje år och familj får en summa pengar för varje skida som säljs. Sen att han åkte på skidan i 2 år innan han dog, och att endast han hade denna skida då säger ju en del om hur såld han var för skidan. Så kan det ju betyda ganska mycket. Att han älskade sin egna skida och att k2 sedan släpper ut den till andra som kanske gillar skidan tycker jag då inte är fel, specielt inte när familjen får pengar för varje skida som säljs. Och jag är ganska säker på att ett företag som k2 kan hjälpa en familj till en av deras största åkares familj med 2,3 milj kr. Dom har ju trots allt köpt hojar hos OCC och andra PR jippon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Reflektion: Skidtillverkare & omkomna skidprofiler
Tillbaka
Topp