Reflektion

Nalleman

Ny medlem
Reflektion
Just nu har vi två 81or i Sverige som båda tillhör den absoluta världseliten i utförsåkning. Jon och Anja är i en klass för sig! Några tankar;

1.Att blanda gener mellan dessa skulle antagligen skapa någon sorts superskidåkare. Borde vi inte lobba lite för detta drömscenario?
2. Vad är det som är så fantastiskt med 81orna som gör dem till sådana otroliga utförsåkare?
3. Väntar på nästa guldårgång, vilken blir det?

/Stolt, Svensk 81a

(Grattis Anja och Jon för era prestationer den senaste tiden!)

Reflektion
Vänta bara tills 87.orna växer upp, då får du se på skidåkning, förutsatt att materialutvecklingen går framåt....

/87,5:a

Reflektion
haha monstret, det krävs alltså att materialutvecklingen skall gå frammåt för att ni (antar att du är 87a) skall hänga med i svängarna. jaja... säger du det så.. :)

Reflektion
kolla på mig också (snart i alla fall, förmodligen när mina skidor blir bättre). Chansen att vi 87or ska lyckas är stor så många kvinnor var dödskåta under det året, vilket ledde till en massproduktion av skidåkarbarn...

Reflektion
Nej monstret. Det där med blommor och bin du vet, det krävs två för att dansa tango...

Jag tror att 87ornas (möjliga) genombrott kommer från bra förebilder, sisådär 6 år äldre... Muahhaa.

Länge leve Rönnbäck förresten, där snackar vi förebild.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp