Sammmyboy Ny medlem 2013-07-30 Regn - ett slöseri? #1 Är inte regn ett slöseri med snö? Om vi ska prata medel nederbörd per år osv. Förjävligt i så fall! Tanken slog mig vid det oväder som väntas stryka in över Stockholm i natt!
Är inte regn ett slöseri med snö? Om vi ska prata medel nederbörd per år osv. Förjävligt i så fall! Tanken slog mig vid det oväder som väntas stryka in över Stockholm i natt!
Heddious Aktiv medlem 2013-07-30 Regn - ett slöseri? #2 Åherregud, vänta bara tills Jibberisch hittar den här tråden. Den har sån urspårningspotential att jag hoppar av glädje redan nu :D I övrigt så håller jag fullständigt med dig. Tänk om man kunde omdistribuera merparten av nederbörden till december-mars. Fun pow, I say. Fun pow!
Åherregud, vänta bara tills Jibberisch hittar den här tråden. Den har sån urspårningspotential att jag hoppar av glädje redan nu :D I övrigt så håller jag fullständigt med dig. Tänk om man kunde omdistribuera merparten av nederbörden till december-mars. Fun pow, I say. Fun pow!
Sammmyboy Ny medlem 2013-07-30 Regn - ett slöseri? #5 Sitter och glor på bilder av tromber och tänker "fan det kunde varit en snö tromb"