Reklam till FR från FR.

• Trådstartare Trådstartare effeh
  • Start datum Start datum
E

effeh

Guest
Reklam till FR från FR.
Kom på att man kanske kunde göra lite reklam för FR när man ändå gör film och knåpade ihop en kort snutt(bara symboliskt) som skulle kunnas användas i början av filmen.

Skulle kunna användas i filmer för att locka hit skidåkare som ännu inte funnit FR?

Bara en tanke, vad tkr ni?

Senast ändrad:
Reklam till FR från FR.
En text där det bara står freeride säger nog inte så mycket om det är en film och man inte har en aning om vad det är för sida, så man kanske borde ha med en länk också.

Reklam till FR från FR.
detta är inte mitt livsprojekt utan det kan nog finslipas rätt mkt, men jag undrar om ni tycker det skulle vara najs att färdigställa en fin sån här "FR promo"

Reklam till FR från FR.
nej, alltså bara som reklam för FR om du känner att du vill bumpa dem lite, och bumpa skidvärlden lite genom att få folk att kolla på annat än PA även fast dem innerst inne drömmer varje natt om skidor

Reklam till FR från FR.
Bra förslag, om inte annat så kan vi lägga ut introt till Freeride.tv som ni skulle kunna klippa in i början av filmerna, men samtidigt så vet jag inte om vi kan släppa det helt för då kan man lägga ut vilken film som helst och låtsas att det är freeride vilket kanske inte är en så bright idé, det finns trots allt en del som är straffbart för utgivaren, och blah blah, men jag ska posta den här länken till johan!

Bra idé!

Mvh David / Freeride.TV

Snödjup

Tillbaka
Topp