Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rekommendationer skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lainenR" data-source="post: 1227490" data-attributes="member: 153169"><p>Black Crows Atris är en väldigt bra avvägd skida för det du letar efter. Jag har samma kriterier som du och mina Atris har inte gjort mig besviken.</p><p>Dom är oväntat roliga och bra i pisten för sin bredd, särskilt när det börjar bli lite uppkört. Funkar rätt bra i parken, nosebutters är inga problem och tacklar 50 cm pudersnö alperna med bravur.</p><p>Det finns skidor som gör allt ovan bättre men passar mig bra som vill ha en skida som går att trycka på med, samtidigt som den är lekfull och funkar på dom flesta delar av berget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lainenR, post: 1227490, member: 153169"] Black Crows Atris är en väldigt bra avvägd skida för det du letar efter. Jag har samma kriterier som du och mina Atris har inte gjort mig besviken. Dom är oväntat roliga och bra i pisten för sin bredd, särskilt när det börjar bli lite uppkört. Funkar rätt bra i parken, nosebutters är inga problem och tacklar 50 cm pudersnö alperna med bravur. Det finns skidor som gör allt ovan bättre men passar mig bra som vill ha en skida som går att trycka på med, samtidigt som den är lekfull och funkar på dom flesta delar av berget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rekommendationer skidor
Tillbaka
Topp