Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Reparera vita belag med P-tex
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1052480" data-attributes="member: 97967"><p>Jag skulle faktiskt strunta helt i att försöka färgmatcha belagen när en lagar dom, enligt de verkstadsfolk som jag pratat med så sitter svart belagstav/p-tex ändå bättre som lagning än vad genomskinlig gör. Den ska bland annat vara hårdare av naturen.</p><p></p><p>MEN jag förstår helt och hållet tanken bakom att man kanske vill hålla sina egna nya skidor snygga och fina även efter en lagning. Har likt bergsmannen ovan ingen bra ide om hur man ska slippa sotet och den lite fula finishen som genomskinlig ptex ger, men eftersom det hela ändå sitter på undersidan så känner jag personligen att utseendet spelar mindre roll. Hellre då att lagningen sitter och täcker upp det den ska.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1052480, member: 97967"] Jag skulle faktiskt strunta helt i att försöka färgmatcha belagen när en lagar dom, enligt de verkstadsfolk som jag pratat med så sitter svart belagstav/p-tex ändå bättre som lagning än vad genomskinlig gör. Den ska bland annat vara hårdare av naturen. MEN jag förstår helt och hållet tanken bakom att man kanske vill hålla sina egna nya skidor snygga och fina även efter en lagning. Har likt bergsmannen ovan ingen bra ide om hur man ska slippa sotet och den lite fula finishen som genomskinlig ptex ger, men eftersom det hela ändå sitter på undersidan så känner jag personligen att utseendet spelar mindre roll. Hellre då att lagningen sitter och täcker upp det den ska. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Reparera vita belag med P-tex
Tillbaka
Topp