Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa i canada!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrdave" data-source="post: 82918" data-attributes="member: 16842"><p>Jo, det går ju alltid bussar! Jag tycker det borde finnas någon linje som kör mellan de olika orterna, eftersom det ändå är så exploaterat. </p><p></p><p>Jag vet inte med Kicking, jag hade nog valt Red Mt istället. Annars är nog Fernie fint likaså Whistler.</p><p></p><p>Du kan nog alltid hitta boende i Whistler, det är så många Bummare där och det finns säkert någon som du kan slagga hos någon vecka! Läste någon stans att det fanns över 10000 beddar i whistler.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrdave, post: 82918, member: 16842"] Jo, det går ju alltid bussar! Jag tycker det borde finnas någon linje som kör mellan de olika orterna, eftersom det ändå är så exploaterat. Jag vet inte med Kicking, jag hade nog valt Red Mt istället. Annars är nog Fernie fint likaså Whistler. Du kan nog alltid hitta boende i Whistler, det är så många Bummare där och det finns säkert någon som du kan slagga hos någon vecka! Läste någon stans att det fanns över 10000 beddar i whistler. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resa i canada!?
Tillbaka
Topp